Kizlar kacinci haftanızda cinsiyetini % olarak tahmin edip diger kontrolunuzde doğru çıktı,
yada direk ultrosonda görüp kız ya da erkek dedi doktorunuz
Benim 13+2 de popoyu gösterdi erkek bebekte olan o cikinti yoktu kemik yapisi inceydi doktor tahmin edeyimmi dedi %70 kız dedi değişmez umarım 20 yıllık doktor neredeyse tecrubeli diye dusunuyorum😂🤗