designermoms Allahvargamyok ben 20den beri kullanıyorum 34. Haftadayım bu zamanlar daha çok lazım kramplarım olmuyor kullandığım için bence sonuna kadar kullanılmalı
beyzanurk2502 Allahvargamyok 16. Haftada başlamamı söyledi gittiğim bi doktor ama mide bulantısı yaptı bende daha sonra kendi doktoruma ve sağlıkocağındaki doktora sorarak kullanmadım en fazla bir hafta kullandım. Şuan 33+3 teyim çok şükür kramp gibi bir sorunum olmuyor magnezyum eksikliğini sade soda içerek tamamlamaya çalışıyorum 🙂
seymamehtap Ben 15-17 arasında iki hafta aldım sadece sonra bıraktırdı … tek ilaç kutusu bitirdim yani .. sonra demir e ve kan ilacına başladık
krdgzmm Mucizemgeldi valla 2 tane devletin ödediklerini kullandım ama hiçbir işe yaramadı şuan ocean kullanıyorum ve çok memnunum
_brcu88_ Ben 18.haftada başladım ama benim sırtıma çok kötü kramp giryodu anlattım doktora bazen de kalçama giriyo ..doktor vermişti magnezyum decavit ve kan hapını
GozdeA Doğurmak üzereyim hala kullaniyorum 😅😅 İlaçlar kişiye göre değişiyor canım , benim değerlerim çok düşük vitaminsiz Kansiz bir insanim günde 6 ilaç alıyorum doktorun değerlerine göre seni yönlendirir için rahat olsun.
Tubagb Allahvargamyok 33 haftadayım hala kullanıyorum. Yalancı sancılarım var doktor sancıların artarsa günde 2 ye de çıkarabilirsin erken doğum olmasını istemeyiz demişti. Günde 1 tane kullanmaya devam ediyorum şimdilik.