Umutyorgun merhaba ben de post açtım ama yazan olmadı. Bende 6 haftalığa girdim. İki gündür göbek geliğim ve 4 parmak altı, yanı vs gibi yerlerde ağrı var. İlk defa oldu. Gerindikçe daha hissettiriyor. Sebebi ne bilmiyorum. Salı günü doktora gideceğim. Ona ozaman soracağım. Umarın kötü bir durum yoktur.