Şu avokadoyu bir türlü sevemedim ya. Limon, tuz, zeytinyağı ile tatlandırıp denedim bir gün ama asla boğazımdan geçmedi asla… Tüp bebeğe başlıcam bol bol tüketmem gerekiyor biliyorum ama olmuyor başka nasıl severim bilmiyorum. Ne yapsam da, mayhoş tadı geliyor o tat daha baskın geliyor bana nedense 🥲 var mı başka tarifi olan kızlar şöyle dene seversin diyeceğiniz?