Anady123 Arkadaşlar 2 aylık hamileyim bu hafta 3 olcak ama hiç tatlı yiyemiyorum çikolata hiç yemedim bu süreçte tatlıdan çok soğudum cinsiyetle bir ilgisi var mı sizce ne düşünüyorsunuz?
Htcdgrl Anady123 kesinlikle alakası yok ilk 2 3 ay bende inanılmaz eksi tuzlu yiyordum sonrasında hep tatlı cekmeye basladi canım ve kızim olucak onun cinsiyetle bir alakası yok yani
minnakkraker Anady123 bende genelde öyleyim kızım olacak ama ekşi yiyip de erkek çocuğu olan çok tanıdığım var bence pek inanmamak lazım 🤣
Gulsen20 Anady123 cinsiyetle alakasi yok canim erkek Benimki tatli daha cok canim cekiyor ama bugun Baya tuzla Erik yedim tutamadim kendimi 😂😂
Anady123 Aslın da bende inanmıyorum da çevremde ki baskıdan buraya da yazmak istedim inanmamak lazım gerçekten
Havvaca İlk 3 ay yediğim turşunun haddi hesabı yok😂😂 eşim artık baş edemeyip büyük bidonla almıştı çok var diye daha çok yemiştim 😂 sonra tatlıya döndüm şu an çikolata çeşmesi altına yatmak istiyorum 😂😂 erkek Bebek bekliyorum