Kızlar 19 haftalık hamileyim karnımda kramplar vardı 2 gündür ve acile gittim düzenli de dr muayenesi yaptırıyorum ve dr bebeğimin 15 haftalık olduğunu söyledi gerilik varmış yarın polikliniğe gelmen gerekiyor falan dedi başına gelen var mı yarın devlet özel her yeri gitcem ama sabah nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️ 5. Gebeliğim bi tane doğumum var geri kalanı hep kimyasal dı lütfen dua edin inşallah bişey yoktur dr ve ultrason yanılmıştır