Lierac kullanıyorum ben de 3. Ayımdan beri. 34. Haftamdayım sükür catlagım yok. İnşallah da olmaz. Duştan sonra Bio-oil, yatarken Lierac sürüyordum. 30. Haftadan itibaren Sabah akşam Lierac sürüyorum. Biraz pahalı ama gerçekten işe yaradıgına inanıyorum