Neslihanyagci Kızlar 33.haftadayım karnımın içinde aşırı batma hisleri oluyor yatarken de ayaktayken de canım yanıyor git gide sıklaşıyor bu acı sizce normal mi?
Neslihanyagci Bir_tirtilannesi bilmiyorum ki karnımda sanki elleri kafası falan hareket ettikçe batıyormuş gibi 😣 ya da başka bi şey mi anlayamadım
Bir_tirtilannesi Neslihanyagci evet bendede oluyor o malesef sanki kemikleri batıyor gibi hareket ettikçe 😵💫🥲
Neslihanyagci menesse evet aynen öyle sanki kemiklerine kadar hissediyorum öyle acıtıyor ki uzun sürmüyor allahtan 😞