Hubeyb9 ezgermshn inşallah canım ilk isim kesin ali olacak yanına da henüz düşünüyoruz Asaf güzel gibi. Sağlıkla gelsinler. Siz düşünmediniz mi insan çok kararsız kalıyor
ezgermshn Hubeyb9 Ali Asaf yeğenimin ismi evet çol yakisiyor 🫠 biz de Erkin Uluç koyacağız,bizimki biraz ismini çağırdı hiç zorlanmadım ayrı ayrı gördüm bu isimleri birleştirince eşimle aynı anda gözgöze geldik ve gülümsedik o an karar verildi😇💙
MiniginAnnesiii_ ezgermshn Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm 🤗 bizede sooon 25 🥺çok Duygu yüklüyüm artk sabrszlanyorm meleğimi kucağıma almak için 🌹🙈