Pelinss ben 32. Haftadayım müzeyyen hanıma gıdıyorum gayeye memnunum. Mesajlarıma hep döner aramalarıma da gün içerisinde döner. Konuşması kısa ve öz. Baya garantıcı bir doktor benı ilk başlarda bu huyu düşündürüyordu aşırı pinpirik geliyordu ama etrafımda ufak dikkatsizliklerden o kadar düşük ölüm vs. Duydum ki şimdi iyi ki böyle diyorum. Doğumu da normal düşünüyorum kendisi de 37. Haftada çatı muayene göre karar verırız dedi. Ne kadar soğuk gözükse de gayet kibar bir doktor