Çok çok memnun kaldım normal doğumdan sezeryan döndüm ama sanki ameliyatta değilde çay oturmasinda gibiydim aşırı rahattım doktorumdan dolayı Allah bin kere razı olsun hiç ameliyat acısı çekmedim yürürken asla zorlanmadım sadece biraz baş dönmesi yaşadım o da anlikti benim tek sıkıntım dikis atılırken kusacaktim ve ufak ufak dokunuşları hissediyorum diyince anestezi uzmanı sağolsun tekrardan anestezi verince vücudum atamadı ayaklarım aşırı derecede şişti tabi ilk doğum yaptığım gün anlamadım bebek heyecani falan kahve içmeyi unuttum ayağımı sarkitarak emzirdim narkozda ayağımda toplandı doktorum deyişiyle 1 hafta onun ağrısını çektim sadece şimdide ikinci hamileliğim aralarinda 2 sene oluyor inşallah yine sağlıkla kavuşuruz meleklerimize 🥰