Ben yolculuk yaptım ama kendi arabamızla benim ödemim oluyordu 30 uncu haftada iyice arttı ödemim kendi arabamız olmasına 2 saatlik yolun her yarım saatinde indim yürüdüm 10 dk çünkü ayaklarım çok ağrıyıp şişiyordu bide nası sıkıntı basıyor insana içini karartmak istemem ama benim böyleydi