Hatice333 Adet günü kan testim negatifti adetten iki gün sonra da negatif çıktı bugün adet gecikmenin 3. Günü acaba pozitife dönme şansı var mı ? Geç döllenme gibi yaşayanlar var mı acaba adet belirtim falan da yok hiç ?
ferhpnar Hatice333 olabilir yine de takip et burda vardı sanki öyle öğrenen ama olmayabilir de. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Busakturk Hatice333 adetim 3 gün gecince negatif gördüm 6.gün tekrar yaptıgımda cok silij sekilde pozitifi gördüm yani hemen testte cıkmayabiliyor 7 8 . Gününde tekrar bi yapın
sevaldqn1 Hatice333 adetin gecikme suresi en fazla 5 ila 7 gün olarak duymustum bu normal karşilaniyor bende 10 gün gecikti ve öyle öğrendim kan vererek beklemeni tavsiye ederim hiç belli olmaz birden de olabilirsin ilac vs kullandiysan bu ay icinde o da tetiklemis olabilir
Busakturk Hatice333 pek bi belirtim yoktu ara ara kasık agrım oluyodu hatta regl olucam die bekliyodum inşAllah pozitif sonucunu alırsınız🤲
Hatice333 sevaldqn1 yani ilaç falan kullanmadım hiç ağrı kesici falan da kullanmayı sevmem ama hava şartlarından da gecikmiş olabilir