Erken gebelik testi yapın bence her gün, yani test yapmayıp sabretme olayını ben anlayamıyorym cunku o daha da strese sokuyo insanı. Testle takip etmek daha mantıklı değil mi🫠 erken gebelikte varsa cıkar zaten bu bi kaç günde.
Ben de sizle aynı durumdayım bu arada 🫶🏻Bi kaybım var yakın zamanda bu ay artık bekliyorum ve sabredemiyorum test yapıyorum yani🫠 regle 3 gün var negatif gördüm maalesef bendee