Canan_bgrck 28 haftalığım kızım efsane hareketli uçup gidecek diye korkuyorum karnımdan sizde durumlar nasıl 🥰 Kilo ve boylar ne durumda 27+5 de 1 kg 36 cm benim
Gulirmak Canan_bgrck bende 28 haftalığım 1100 gramız. Şu aralar baya bir hareketliyiz 🧿 ama gebelik şekeri çıktı bende
Rrumeysaa_71 Canan_bgrck bizde 27+5 teyiz kızımla Dün doktor randevum vardı 1350 kg 35 cm dedi doktorumuz Aynı şekilde bende hareketlerini az hissediyorum bazen ama doktor korkulacak durum yok göbek yağ tabakasının kalınlığına göre olabilir dedi☺️
Candan_13 Kızlar bende 29+3 günlüğüm bebeğim çok hareketli değil hatta 24 den SONRA hissetmeye başladım tam olarak bugün kontrolüm vardı sordum doktora hareketli gozuyor ultrasonda bir sıkıntı yok dedi anlamadım
Canan_bgrck Candan_13 canım kilon varsa sende hissetmiyor olabilirsin aksi durum olsa doktorun söylerdi diye düşünüyorum 🥰
Canan_bgrck Gulirmak oh masallah canım bendede rahim de kısalık var progestan kullanıyorum canım geçmiş olsun dikkat edelim Allah büyük geçer inşallah sağlıkla 🥰
newmom07 Gulirmak bende de sınırda cıktı 180olması gerekirken 175 cıktı. Nasıl bir yol izleyeceksiniz
Candan_13 Canan_bgrck kilom var 🥺 90 kiloyum ama ilk hamileliğim ikizlerdi dursunlar biraz diye dua ederdim bu Bebek sakin olunca şaşırdım tek tesellim uslu bebek olurda doğumdan sonra yormaz 🙂✌️
Canan_bgrck Candan_13 ahhaha doğru bak doğunca da belki yormaz ben 44 kg ondan böyle hissediyorum bence 😂 ikizler yaramaz mı peki 😅
Candan_13 Canan_bgrck çok 😂 yaramazlar hemde doğduklarında 9 gün kuvezde kaldılar SONRA eve gelince başladılar ne gaz bitti ne başka bir şey mahvoldum onlarda
Canan_bgrck Candan_13 ayy korktum vallah 🥲😂 insallh bu beben uslu olur bizimkiler de umarım uslu olur 🥲😂
Zypgri Canan_bgrck biz 25+2 de gittiğimizde 1 kilo 34vm dedi önden gidiyoruz ama suyu sınırdaymış bol bol su ve havuç suyu içiyorum şeker yüklemesi yaptırdınız mı ?
Canan_bgrck Zypgri armutta yiyin oda şu yapıyormuş diye duydum evet bir tık tontismis 🥰 hayır canım yaptırmadım düşünmüyorum da 🙂