Ozy Bugün 22+0 olduk yarin detayli ultrason var üc dört gündür arada bi sag yada sol kasigima agri giriyor uzaninca geciyor ayakda oldugumda agri geliyor herzaman olmuyor tabi bu aylarda normali kasik agrilari ve neden oluyor bi fikriniz varmi tabikide yarin doktorlada konusacagim
Selale_bati Ozy tabiki normal canim rahmin buyudukce baglari genisliyor 31 haftaligim hala arada sizlama oluyor