Ummuhan64 Sizce Mihra ismi mi daha güzel Eflin ismi mi? Lütfen yardım edin 36 haftaligim ama hala isim bulamadık ne kapı süsü yaptırabildim ne de isimli zıbın 😭
RabiaKose Ummuhan64 -2023 5kiz çocuğundan 3ü Mihra olacak sanırım 😬😅 kimden duysam Mihra diyor 🤭 Eflin çok hoş 🤍
tubimom Ummuhan64 beni kalbimden vurdun ama benim kızımın adı Eflin çok enerjik ve sosyal bir çocuk ismi çok yakıştı
Papatyaa_severrr000 Ummuhan64 türkiyede her 5 bebekten 3 nün ismi mihra. Ben şahsen çok duyulan isim koyma taraftarı değilim. Ama eflin güzel