Zdgn düşüncelerimi yazmıssınız aynı fikirdeyim kesinlikle ne gerek var yani suan dimi ama yapmam lazımm, 34 bitecek benimde. Bugün halıları yıkamaya verdim. Koltukları vs ben siliyim diyorum bu hafta. Dolap içlerine girerim biraz zorlamadan yavasca. Annem agır işleri yapacak sagolsun eşim de öyle. Temizlikçi tutacaktım şaka gibi 800 900 fiyat veriyolar ve yaptıkları işten de memnun kalmamıstım uygunken cagırdıgım halde. O fiyatı verecegime kendim yaparım dedim baslıyım bu hafta bende