Mrvcngr Arkadaşlar merhaba 12+1 haftalık gebeyim ıdrar testimde enfeksıyon baslangıcı oldugunu soyledı doktorum bunun ıcınde amoklavın dıye bır antıbıyotık verdı kullanmam ıcın henuz baslamadım ama kullanan varmı sıkıntı olurmu sızce