iremm_1 Öykü mira ve asya arasında çok gidip geldik ve sonunda karar verdik gülayşe koyacağız sizce ? 😂
Minaesra iremm_1 Öncekileri daha güzelmiş 😅 morel bozmak istemem asla ama gülayşe Çok eskiden kalma bir isim gibi duruyor yani bebeğe yakışır mı bilemedim 🫤
iremm_1 Minaesra yani şimdiki isimlere bakılırsa bence çok çok daha iyi bi tercih yaptığımı düşünüyorum tabiki herkesin kendi düşüncesi bana kalırsa alya tomris lilya lidya dahasıda var bana saçma geliyor belki bi başkasına daha hoş geliyordur
iremm_1 Gizem3544 5 yaşında erkek kardeşim var ona ismini ne koyalım diye sorduğumda bana gülayşe koyalım demişti o zamandan beri çok hoşuma giden ve çok içime sinen bi isim oldu 😅😊
Minaesra iremm_1 Aynen onları bende çok beğenmiyorum hatta çok zor karar verdim ☺️ Ben Mina koyucam o yüzden Öykü Mira baya hoşuma gitti 😅 ama tabiki kararı veren sizsiniz sizin içinize sindiyse tamamdır 🌸
iremm_1 Minaesra bizde eşimle ortak karar vermek istedik asya ve öykü mira çok içimize sinmedi açıkcası öykü mira ve sare ela çok düşündüm ama günümüzde eskilerimizin isimleri iyice unutuldu ve onların yerini çok daha değişik isimler aldı
iremm_1 Hazalaskin gerçekten huyum bu iki şeyin arasında kaldıysam ikisinden vazgeçip hiç sunmadığım seçeneği tercih ederim çünkü içime sinmemiştir ve daha sonra sıkılıp değiştirmek isteyeceğimden 😂
berenmomss iremm_1 canım bence Asya koy bende yeni isimleri hiç sevmiyorum ama seninki de güzel değil
ipekcim iremm_1 Ateş Kuşları’nı ilk bölümlerinde çok izlerdim :) Gülayşe ismini orda duyup bir kenara yazdım lazım olur diye 🥰 Çok güzel çok narin bir isim bence. Adıyla büyüsün inşallah 🙏