Symcrk ben 38+4 üm devlet hastanesinde takipliyim. Sancı yok, çatı muayenesi de yapmadı hala. Her hafta kontrole gidiyorum ama ümitsizim, gelmeyecek bu çocuk😣 benimki de erkek.. sezaryen için hiçbir şey demedi, zaten devlette öncelik normal doğum. Ve ben çok korkuyorum