kuzucukyolda canım normal doğum yaptım doğumumda kolaydı çok şükür ama 3 dikisim vardı epizyotomi yaptı doktorum yani doğum kesisi. Yaza denk gelmişti doğumum kanama oluyor çiş yapıyorsun orası yanıyor iyilesirken inanılmaz kaşınıyor ( bu iyi bişey sezeryan dikişleri de kaşınıyordur diye düşünüyorum. ) Oturup kalkarken de gene rahatsızlık hissi oluyor ama inanki dayanılmaz degil. Evet doğum haneden yürüyerek çıktım sonrasında her işimi kendim gördüm falan ama sanma ki doğuruyorsun sonra hiç acı yok. Tabi bide şimdi 3 dikisle sezeryan kesisi kıyaslamak da saçma oldu biraz ama 😂 sadece o bebeğin çıkış anı ve sonrasındaki rahatlama için bile normal doğum yapılır. Böyle uçuyorsun sanki.o hazzı hayatımda hiç yaşamadım bı daha da yaşar mıyım bilmem ama çok güzeldi.