Besstee Ben sanırım covid oldum kızlar 😔 çok fena griptim ama bu akşam koku ve tat gitti halen gribim devam ediyor sanırım covid oldum yarın test vericem aranızda hamilelikte covid geçiren oldu mu bebek etkilenir mi bu durumdan ? Benim bi arkadaşım covid olmuştu erken doğum yaptı ben daha 24 haftalık hamileyim korkuyorum 😕
Atmacaa Besstee bende covid olmuştum grip şeklinde atlattım hiç bir sıkıntı olmuyor korkma çok şükür oğlumu sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım
Bebisinannesi29 Besstee bende tam senin haftandayken Şubat ayında grip oldum ama 10 gün kendime gelemedim koku tat gitti bademciklerim şişti nefessiz kaldım. Hatırlamak bile istemiyorum çok kötüydüm. Doktora gittim mecbur antibiyotik başladı test yapmak aklıma gelmedi açıkcası doktor da bişey dememişti. Bebişim gayet sağlıklı çok şükür şuan 36+4 üm😍 geçmiş olsun bol bol sıvı tüketin korkmayın ve endişelenmeyin Rabbim onları koruyor🤲🏻
Filedna Besstee bende ilk gebeliğimde olmuştum daha başlarıydı birde covidin , çok şükür sıkıntı olmadı, hatta benim açımdan iyi bile oldu tat koku gittiği için yemediğim ne varsa hepsini o dönemde yemiştim ama benim koku tat 2 ay gelmemişti nerdeyse🤦♀️😂
arsamveannesi Geçen ay bende gecirdim 3 gün ölüm gibi gecti serumlarla geceledim hamilelikten dolayi cok cok agir gecti cok sukur bebege bir sey olmadi. 5 gunden sonra iyilestim ama 1 aydir kuru öksürüğüm ve nefes darligim kaldi ne yapsam ne icsem nalesef fayda etmedi
GirlGossipgirl Bende 33 haftakıkken covid geçirmiştim. Çok ağrılı geçti ama Aşlaha şükür bebeğime bişey olmadı. Ben dpktor tavsiyesi ile redoxon içtim meyve sebze bitki çayları rahat toplado ben
Besstee GirlGossipgirl telefon numarası yok doktorumun sekreteri aradım doktorum da izindeymiş elim kolum bağlı pzrt bekliyorum bende gidecektim doktoruma 😏
Besstee Bebisinannesi29 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 2buçuk yaşında da kızım var vücudumu da dinlendiremediğim için daha zorlanıyorum
Besstee Filedna bende ilk yoğun olduğu zamanlarda kızımı doğuralı 3ay olmuştu yakalandım daha hafif atlatmışım arkadaş mesela 1 yıl koku tat almadı tedavi terapi ile Şuan biraz biraz alıyor
yanlisanlamaama Besstee 6 aylıkken covid olmuştum benimki baya ağır geçti ateşim yükseldi havale geçirdim damar içi pıhtılaşma çıktı hastanede yattım halen kan sulandırıcı kullanıyorum çok şükür ki bebeğim etkilenmedi 34 haftalık olduk riske atmayın bir şüpheniz varsa doktora gidin geçmiş olsun 🌸
Besstee yanlisanlamaama oo çok zor geçmiş Rabbim birdaha göstermesin benim bu 3. Kez covid oluşum hepsi farklı geçti ilk covid olduğumda sadece koku tat gitti daha rahat geçirmiştim
yanlisanlamaama Besstee çok zorlanmıyorsanız sorun yok ben daha aşı piyasada yokken de covid olmuştum hiç bir şeyim yoktu ayakta geçirdim ama bu seferki farklı bir türdü zaten sürekli mutasyon geçiriyormuş