Ummahan123 poyrazin_annesi28 pek yok gibi canım sancı olduğunda atışların yüksek çizgili olması gerekiyor diye biliyorum.
Bet1 poyrazin_annesi28 sağlıkla al kucağına inşallah alttaki sancı oluyor o yukarı çıkan çizgilerin 80 90 olması lazım sancı var demek için hemde sık sık olması lazım senin 40 bile hiç olmamış hiç sancin yok nerdeyse daha nstde bağlı olursan bilgin olsun