aydinaleyna61 Fadimehizz şuan 34+1 deyim 33+5 deyken gittim kilosu 2 kilo 340 gramdı boyuda 45 ya da 46 dedi ama unuttum açıkcası
BirTim Fadimehizz 33+6 da gitmiştim, 2,5 kiloydu oğlum ama boyu hatırlamıyorum 😁😁 pzt 35+6 tekrar gideceğim….
Elifdag10 30+3 deyiz sakı günü geldık doktordan 40 cm boyu var 1660 gram normal mi bilmiyorum kız bebeiş bekliyoruz😊
Fadimehizz Elifdag10 bizde 30+2 haftalık olduk kilosu 1 kilo 458 gr boyu 38 cm biraz minyon bir bebek olucak dedi doktorum.