Hazalaskin sağ ol canım. Çatım darmış ve son anda alttan muayene de zaten zorlandım ve normal doğuramayacağımı anladım. Acı eşiğim çok çok düşük sırf işte sağlıklı olalım ikimiz de bende ayağa erken kalkayım diye istiyordum normal doğumu ama hem ben zaten yapamayacakmışım hem de zaten çatım darmış hiç riske giremem Allah korusun ikimiz içinde rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻