Linaninannisi Kızlar selam 🌸 şeker yüklemesi yaptırmayıp evde kendisi açlık tokluk kan şekerine bakan var mı ? Varsa nasıl yapıyorsunuz değerleriniz nasıl ?
YaseminKsrc Ben 1 hafta boyunca kendim evde ölçtüm genel açlık genelde 70-80lerde tokluk 90larda çıkıyordu şeker yüklemesinede gerek kalmadı şükür