Şimdi kızlar. 19 aylık bir kızım var ve 2 ay sonra kadar bir oğlum daha olucak. Şuan kızıma travel sistem olan bebek arabasını kullanıyoruz fakat 2. Bebeğimiz olunca mecbur değiştirme durumundayız. İkiz bebek arabası düşündüm ama tercih olarak ne alacağıma karar veremedim pusetli alsam diğer puset boşa gidicek kızıma küçük kalıcak , pusetsiz direk baston tipi alsam bebeği yatıramayacağım , altlı üstlü olan arabayı da denedim ama alt kısmı yere çok yakın geldi. Bir fikir verirse ikiz anneleri yada başına gelen anneler sevinirim. Marka ve model yazarsanız..