Dra21 Demetmom ben 19. Haftamdayım derya hanımla devam etmeyi düşünüyorum hala😊 siz kaç haftalıksınız
Sehrazatt Dra21 merhaba bende 18+6 derya hanıma takipliyim ama sadece elenetal 2 kullanıyorum ne zaman başladınız acaba öbür takviyelere
Dra21 Demetmom ben imom omega d vit damla magnezyum kullanıyorum demir hapını şuan barsakların iyi değil diye ara verdik siz😊
Dra21 Sehrazatt ben derya hanıma 17. hafta itibari ile başlamıştım diğer doktorum anlaşamadığımız için onun başladığı takviyeleri söylemiştim kendisi devam edebilirsin demişti o yüzden olabilir 😊 Demetmom