6 haftalık hamileyim. 6 Nisan son adet. En başından %50-60-70 oranında ilerleyen beta vardı. Dış gebelik denildi. 10 gün uğraştım en son sonuç bulmadı. Özel bir muayeneye gittim. Kese göründü. Sonra sağlıksız gebelik denildi. Çünkü kese çok küçük ( 4mm). Bugün doktorum %10 ihtimal ile kesen büyüyecek ve gebelik ilerleyecek % 90 ihtimal ile büyümez ve haftaya perşembe kürtaj yaparız dedi. Kanaman gelirse ne mutlu bize dedi. Bu süreç içerisinde lekelenmem bile yok bu arada. Perşembe günü için sözleştik. Bu durumu yaşayan ve fikri olan var mı? Bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç sorunum yoktu. Sağlıklı bir kızım var.