goncacan hanimefendi burada bir sürü post okuyoruz, çoğunda doktor hastane gibi konular olduğu için doğal olarak dalgınlığima gelmiş olması ve bunun sonucunda doktor şeklinde yazmış olmam çok normal. Psikolog ve psikiyatrist arasındaki farkı çok iyi biliyorum! İnsanlarla dalga geçeceğinize kendinizle ilgilenin.