Aysemert12 https://www.hizliresim.com/lccjk6w 1 hafta önceki testim 3 gün önce yapmıştım onda negatif çıkmıştı her iki testimde erken gebelik testi bugün regl günüm daha birşey yok ama regl ağrım var tabi ki
Aysemert12 Deletedmom_103 reglimden 3 gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif olsaydı onda çıkar mıydı erken gebelik testi sonuçta
Aysemert12 Deletedmom_112 Zeyneparsln reglimden 3 gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif olsaydı onda çıkar mıydı erken gebelik testi sonuçta
Deletedmom_112 Sabah ilk idrarınızla yapın. Stresten gecikmişte olabilir geç döllenme de olabilir ama testinizde şu an göremedim. Allah gönlünüze göre versin inşallah
Deletedmom_112 Aysemert12 bazen geç döllenme oluyor adetten sonra çıkabiliyor burda adetten 10 gün sonra çift çizgi göreni okumuştum. Yumurtlama gününüzü biliyorsanız değerlendirdiyseniz adetten 3 gün önce erken gebelik testinde çıkardı
Aysemert12 Deletedmom_112 evet yumurtlama gününü değerlendirmistik galiba fazla stres yaptım ondan da olmamış olabilir 😂