Kızlar ben 20 den beri bebeyi çok aşağı tarafda hiss ediyordum. Sonradan 2 hafta yokarıya çıkdı. 24 olduk dün plasentanın (ciftin)aşağıda olduğunu söyledi doktor ve bebek dünden beri sanki doktoru doymuş gibi hep vajinama baskı yapiyor çok ağır vuruyor çok korkuyorum.sizde dorumlar nasıl?