ezydn Selam
Direk perinatoloji bölümüne alınmadığı için ilk kadın doğuma gideceğim nasip olursa 19 haziranda, ondan perinatoloji bölümüne yeşil alan açmasını isteyeceğim. Artık umarım bayram tatili sonrası haftaya bulabilirim inşallah.
Nette yoğun olduğu için zor bulunduğu yazılmıştı bakalım nasıl olur