5 ay önce geçirdim dış gebelik canım. 76 ile öğrendim. İki gün sonra 177 oldu. Sonra 450 de kaldı değerim. Ne ilerledi ne azaldı. 1 hafta bekledik. Kese zaten o değerde görünmedi. İğneyle düşürdü doktorum. 2 doz oldum 1 haftada değerim sıfırlandı. 1 ay kaldı korunma dönemimizin bitmesine. Rahim filmi istedi. Ve sol tüpümü dış gebeliğin tıkadığını ama sağın açık olduğunu söyledi. İnşallah en yakın zamanda sağlıklı bebeğimize kavuşuruz hepimiz