Merhaba 38. Haftada erken doğum mu oluyor ben 38 e girince bebeğimin durumu iyi ise kilosu 3 üzeri ise doğumu başlatmak için elimden geleni yapacağım diyorim ilişki yürüyüş sguat sıcak duş plates topu bunlar çok iyiymiş elimden geldiğince yapacağım diyorim doğurmak için ama bazıları senin yolun da 40=41 i bulur diyorlar e ama bu harekelterde baslatmaz mi kolaylaştırmazmi çünkü 40.haftalae zor artık insan sabırsızlaniyor hatta ablam hep gülüyor dalga geçiyor ben öyle deyince zorla çıkaracaksın sen kendinden bu bebeği diyor :)