Ruzgarr ayni postu ben de acmistim ben kucuk bi ozel hastanede takipliyim zamanim olmadığı icin hep musait oldugumda gidiyordum doktorum cok mukemmel bi insan bastan beri aklimda ne devlet ne baska doktor vardi 6. aya girdik gideyim bi fiyat alayim dedim makuldu fiyati ama muhasebe lafa oncelikle yenidogan yogun bakimimiz yok ihtiyac halinde sevk ediyoruz diyerek basladi sonra fiyatları soyledilrr boyle deyince sorumlulugu tamamen aileye kaldigini hissettim cuma gunu hastane degistirdim keske dogumumu ordaki doktorum yaptirsa ama bunu goze alamadim kendim biraktim ama sigaraya maruz kaliyorum ne olur ne olmaz dedim ve ozelde dogum yapicam diye diretipte bi sorun olursa hesap verememekten korktum buyuk ve kalabalik olmayan ama yenidogan yogun bakimi olan bi devlete gecis yaptim cok icimde kalacak nazimi ceken cok guzel yonlendiren ve asiri tatli dilli doktorumu biraktim ama dogumumu kendim kolaylastirmak icin daha cok arastiriyorum simdi devlette olacagi icin kimlerle karsilasacagimi bilmiyorum ordaki doktorum sansim vsrsa girecek sonucta 💜💜💜