Emine1efe2 38 i doldurdum ama sol bacağım dizime kadar çok uyuşuyor anaztesi sonrası nasıl hissetmezsin öle hissizleşiyor igne batır canım acımıyor 2 3 saat sonra kendine geliyor bu durumu yaşayan var mı ?