expectantmom_ Hatice_123456 ooo masallah allah bağışlasın,yoldaki miniği de sağlıkla kucağınıza alın inşallah.benim ilk gebeliğim.Doğumu nerde yapmayı planlıyorsunuz?
Merve0655 Hatice_123456 canım bunlar resimler acaba ney cinsiyeti ikisi de 5+5 ken biri ozelde biri devlette ki ultrasyon karından ikisi de
Merve0655 Hatice_123456 bende erkek hissediyorum ama bu gece rüyamda dogum yapmışım kızım olmuş hatta diyorum ki ben erkek hissediyordum ama diyorum kız kız diyorlar bakalım😊