Acarceren-06 İyi akşamlar, dün detaylı usg vardı yüz üstü durduğu işin doktor tekrar gün verdi. Bundan önce gittiğimde de bebek aynı pozisyondaydı genel olarak yüz üstü duruyor. Bu durumda olan var mı ?
duyguogeday Acarceren-06 kaza namazlarini kılıyordur annesi sıkma canını görürsün bir dahaki sefere bol su iç çikolata ye hareketlensin💕
yesimunluturk 31 haftalık hamileyim hala yüzünü göremedim salı günü doktora kontrole gittim doktorum diyoki Yeşim ben senden daha çok merak ediyorum sürekli ya karın duvarıma yapışık duruyor yada yüz üstü yatıyor
Acarceren-06 yesimunluturk ben sebebi var mı dedim genelde daha rahat ettikleri için dedi. Suyu biraz daha fazla iç dedi. Çikolata zaten her zaman gitmeden yiyorum gidince yiyorum gene de dönmüyor