3.sezaryen olucak kızlar.p tesi sabah dogumum var devlet hast. 37.haftadayim
Amaa sabah 5-6 gibi mide bulantısı karın bel agrısı ile uyandım.
Duşa girdim ama halen geçmedi. Adet agrısı gibi hafif kasıga ordan belime vuruyor.
Agrın olursa gel demişti devlet hast doktor ama öyle şiddetli değil ama geçmiyor. Sizce napmaliyim gitmeme gerek var mı? Bu arada hareketleri cok az. Kıpırdıyor ama cok sakin Bu arada afedersiniz ishalim 1 haftadır ama sabah daha şiddetliydi nasıl oldu anlamadım. Hamur tükettigim halde