beyzacmvrc AnnesiyimM53 34+6 ydik burada 🥲 detaylı ultrasondan sonraki yuzunu gördüğümüz en net ve en güzel fotomuz bu🥰 Çoklu olan kısımda ikinci fotoda gülümsemisti kuzum🧿😍 Renkli ultrason da çok belliydi ama çıktısını siyah beyaz veriyor malesef 🥲  
1prensesimm AnnesiyimM53 ayy yerim bacaklarını kaldırmış oyun oynuyor içerde canı sıkılmasın diye maşallah bıdığa ya🥰🥰🥰
AnnesiyimM53 beyzacmvrc birşey sorcam benim bebeğimin yüzünde anormallik mi var tuhaf geldi bana neden öyle
Hilal2 Benim kızımın eli hep yüzünde hiç göremedik özellikle elini hep kapatıyor hayır bize inatmı yapıyor anlamadım 🥲
Elilar2225 AnnesiyimM53 hayır küçücük bir burnu var çok güzel maşallah 🧿 sağsalim kucağınıza alın insAllah
beyzacmvrc AnnesiyimM53 yo canım haftası küçük olduğu için net değil. Büyüyene kadar öyle oluyor son haftalar da netleşiyor yüzü normal ultrason da. Detaylı da biraz daha net gözüküyor. Cihazdan kaynaklı bu merak etme birşey yoktur
AnnesiyimM53 Elilar2225 teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah öyle olur bir cennet kuşum var evde kromozom bozukluğu olan endişe ettim açıkcası o yüzden sormak istedim