Ben ilk hamileliğimde çok büyük sorunlar yaşadım baştan aşgıya anlatıp sizi sıkmak yada karamsar etmek istemiyorum şuanda ikinci hamileliğim ilkte 2 li tarama detaylı usg şeker yüklemesi hepsini yaptırdım ve doktorların bile farketmemesü üzerine gebelik zehirlenmesi ile 35 haftalık doğum yaptım bebeğin gelişimi 32 haftayla uyumluydu ve 1500gram 39 cm di ilk hamileliğimin son dönemlerinde dr yok kolu kısa yok bacağı kısa gelişmiyor down sendromlu olacak prf bile aslaaa saglıklı bir bebek bekleme dedi en son amniyosentezi yaptırmadan çıktık hastaneden ve çok geçmeden o üzüntü stres ile 2 ay geçmeden doğum yaptım şimdi testlerin hiçbirini yaptırmak istemiyor eşim bende çok istekli değilim ne yapmalıyım sizce 😕