2 şubatta Antalya eah de 35 haftalık doğum yaptım. Anestezi olarak belden yaptılar. Sonda ameliyat öncesinde anestezisiz takıldı hafif acıyor ama abartılacak kadar değil. Benim çok güzel sorunsuz geçti. Çok memnundum. İlgileri de güzeldi, odaları da temiz.. ameliyathane ekibi eğlenceli..