Esmaaa61 Doğum sonrasında korse kullandınız mı,sizce tayt şeklinde olanlar mı yoksa bildiğimiz normal korse mi daha iyi, önerebiliceğiniz marka vs var mı, yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Tugce0142 Esmaaa61 Bunu sipariş verdim bugün çevremdekiler çok önerdi korse taytım da var desteklerim ikisini bir
Tugce0142 Maydin çevremde kullananlar 1 hafta sonra başlayabilirsin dediler dikişlerin durumuna göre bakacam bende
Atiyeg Owli marka olanlar hem kullanım kolaylığı açısından hem kalite ve işe yaraması açısından en iyisi diyorlar ben owli aldım. Henüz kullanmadım. Agraflı olanlar hiç rahat değilmiş