Daha önce de bu konuyla alakalı post açmıştım. 50lik şeker yüklemem 182 cıkmıştı. Doktor yediklerime dikkat edip 1 hafta takip etmemi söyledi yemeklerden 1 saat sonra ölçüyorum tokluk şekerimi ama haftada 2-3 gün yüksek çıktığı oluyor. Birde forumda gördüm daha düşük çıkanlara bile insülin yazmışlar. Siz neler yaptınız bu durumda normal mi sizce