Pelinss ben hiç olmadım, hem asi yoktu sağlık ocağında hem de doktoruma danistigimda çalıştığım işin nasıl bir is olduğunu sordu, masa başı çalıştığım için mikrop kapma olasılığın vs yok bir sorun olmaz dedi, sağlık ocağındaki ebe de aynısını söyledi