Kızlar yarın 35. Haftaya giriorum drum özel klınık dr u basladgmda hastane secenegı vardı bugun bi tanıdıgım aynı dr da dogum yaptı ve dogum yaptrdgı hastaneden hiç mi hiç memnun kalmadıgnı söylediler .Dr dan memnunum ancak o hastaneden baska yerde dogum yaptırmıyo.35. Haftada dr degıstırılr mı yoksa hastaneyi cok takmasam mı kararsz kaldm acayıp cnm sıkıldı böyle olmasına