Merhaba hepinize hanımlar. Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir bebekler sağlıklıdır ve bebek müjdesi bekleyenler müjdelerini almaya başlıyordur. Velhasıl kelam ben bugün doktora gittim ve aşırı motivasyon yükseltici konuştuğu için sizinle de paylaşayım istedim. (24 haftalık 1 erken kaybım var ardından Servikal yetmezlik teşhisi kondu 2. Bebeğimde serklaj atıldı elhamdülillah 39 haftada sağlıkla doğdu. 4 yaşına girecek şimdi 3. Gebelik ve yine serklaj var.) Bize 12. Haftada rahim ağzı 23mm dendi 13te serklaj atıldı şimdi 30 haftada elhamdülillah 24 haftadan beri 42mm kapalı bi risk yok çok yorulmamak kaydıyla (cinsel ilişki yasaklı olarak) gündelik hayata ayak uydurmaya devam ediyoruz. Bebişimiz 1596grammış yani düz hesap 1600 çok şaşırdım gayet iyi dedi doktorum. 2. Bebeğimde henüz bu haftada 1.150 falandı sevindim 37de dikiş alınacak ve bekleyeceğiz gelmesini tabi makat geliş duruyor abisinin aksine 🤦🏻♀️ döner dedi o zamana kadar dönerse normal olarak doğuracağım inşallah 🦋 özetle şu haftaya kadar öğrendiğim bişi varsa moraliniz ne kadar yüksek olur kendinize ne kadar iyi bakar severseniz o kadar güzel ilerliyormuş herşey.. elbette endişe ettiğimiz kafamıza taktığımız dertler oluyor önemli olan geçecek olduğunu bilmek kendimize iyi davranıp haksızlık etmemek gerekmiş kaynana koca elti görümce hepsi geçici biz bebeklerimize odaklanmalıymışız . Buraya kadar okuduysankz teşekkür ediyorum ve iyi sağlıklı günler diliyorum hepiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰