strong17 İdrarda bakteri var diye doktorum verdi. Yan etkilerinden hasta olmuş gibiyim ağrılarım var. Kullanan var mı?
ebrusngl strong17 ben kullandım idrar yolu enfeksiyonu için bendede kullandıktan sonra belli bir süre kasık ağrısı yaptı ama enfeksiyonumu geçirdi
BirTim strong17 ben önce cefaks kullandım, sonra azitro kullandım. Bende kasık ağrısı çok olmuştu ama üç günün sonunda sabah ağrısız ve normal uyandım çok şükür geçirdi…
MercimekVeaAnnesi Azitro su 3 tane olan degilmi hamileyken veriliyormu ya kendi doktoruna sordun mu ben cefax 500 icilebilir diye biliyorum